Pradawna Puszcza

Poczuj wewnętrzną dzikość.


#1 2011-10-26 23:23:30

Lazareth

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-22
Posty: 38
Punktów :   

Regulamin Forum

Zasady ogólne:
1. Rejestracja w serwisie oznacza, że zapoznałeś się i akceptujesz wszystkie postanowienia niniejszego regulaminu.
2. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem internetu i jest darmowa.
3. Użytkownik jest w pełni odpowiedzialny za treść swoich postów
4. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany, zamknięcia, a nawet usunięcia tematu bez ostrzeżenia
5. Jedna osoba może posiadać maksymalnie jedno konto na forum, chyba że administrator pozwoli na utworzenie dodatkowego
6. Przed napisaniem posta w tematach roleplay-owych należy najpierw przedstawić swoją postać w temacie "Przedstawienie postaci" i zapoznać się z lokalnym uzupełnieniem regulaminu.
7.Nick proszę wymyślać w granicach dobrego smaku. Tak żeby pasował do Roleplay-u, oraz nie powinno się kopiować ich z filmów, książek, bajek etc.
8. Należy stosować się do zasad netykiety.
9. Możliwe jest posiadanie multikonta (patrz sekcja multikonta).
10. Jeśli dzielisz z kimś adres IP (np. z rodzeństwem) kto też się tu zarejestrował, koniecznie zgłoś fakt administracji i zaznacz w sygnaturce (obie osoby).



Zabrania się:
1. Blokowania reklam na stronie
2. Rozpowszechniania na forum treści niezgodnych z prawem polskim, treści obraźliwych i niekulturalnych.
3. Pisania jednego posta pod drugim.
4. Używania na forum prac oraz materiałów wykonanych przez innych autorów bez ich wyraźnej zgody.


Zasady roleplay:
1.Swoją wypowiedź zaczynamy od myślników, na przykład:
Mam ochotę popływać...

2.Czynności wykonywane przez nas piszemy w gwiazdkach, na przykład:
*Podnosi się z ziemi*

3.Swoją własną wypowiedź, nie postaci (Lub offtopic), piszemy w ukośnikach, na przykład:
//Muszę już iść//

Przykład poprawnej wypowiedzi:
Mam ochotę popływać...
*Podnosi się z ziemi*
//Już wróciłam//

4. Jeśli opuszczamy temat dajemy oznaczenie //zt//
5. Nie wolno nikogo zabijać(chodzi o użytkowników, nie zmyślone postaci),
6. Mile widziana jest poprawna pisownia,
7. Nie wolno pisać nie zrozumiałych i bezsensownych postów(np.:jilghfihgitbithjhb),
8. Nie wolno pisać za kogoś, bez jego pisemnej zgody.
9. Nie wolno nadużywać emotikon w postach.
10. Posty mają mieć minimum 4 wyrazy.
11. Podkradanie sie do innych stad wyłącznie za zgodą administracji.
12. Nie wolno używać ludzkich przedmiotów. (wyjątki za zgodą adminów bądź w tematach w których jest to dozwolone).
13. Zakładanie tematów - domów (np. jaskinia kogoś tam) tylko za zgodą administracji.

Reguły dotyczące duchów:
1. Duchem zostaje się po śmierci (co jest chyba logiczne).
2. Duch może ukazywać się tej osobie której zechce się ukazać. Jeśli nie jest ona jednak z nim spokrewniona, nie zabiła go, duch nie ma z tą osobą żadnych nierozwiązanych spraw, czas rozmowy musi być krótki.
3. Jeśli jako duch zauważyło się jakąś zbrodnię można częściej i dłużej ukazywać się osobie która ją popełniła, oraz szeptać do niej. Głos ten słyszy tylko osoba która jest przez ducha prześladowana.
4. Jeśli duch w chwili śmierci był wściekły, lub został zamordowany i żąda zemsty, może zmienić się w upiora. Jest on wtedy bardziej materialny, może ukazywać się dopóki nie zostanie odegnany. Może przeszywać śmiertelników mrozem, może przenosić przedmioty, ale nie może nikogo zabić. Może też przywoływać wiatr. Upiór może podszeptywać śmiertelników do zemszczenia się na swoim mordercy.
5. Opętanie jest możliwe tylko dla upiora, musi trwać tylko chwilę. Podczas tego procesu upiór przejmuję kontrolę nad ciałem opętanego. Nie może go zabić. Jego głos jest zniekształcony a oczy pozbawione są źrenic i tęczówek.
6. Opętanie możliwe jest również dla zwykłego ducha, lecz wtedy nie ma on pełnej kontroli nad ciałem opętanego. Jedyne co może to wisieć nim w powietrzu i przekazać jakąś ważną wiadomość dotyczącą przyszłości.

Multikonta:
1. Zezwala się na stworzenie do 3 kont na użytkownika.
2. By móc stworzyć konto numer 2 trzeba swoim pierwszym kontem napisać minimum 30 postów.
3. By móc stworzyć każde kolejne konto trzeba mieć minimum po 30 postów na każde posiadane konto.
4. W sygnaturce każdego z kont musisz mieć wymienione wszystkie pozostałe konta.
5. Przed stworzeniem kolejnego konta skontaktuj się z administracją
6. Multikonto nie wie tego co inne (np. jedno ktoś ostrzegł o ataku na drugie/ oszukaniu go/niespodziance, to drugie o tym nie wie).
7.Możliwe jest stworzenie multikonta bez przymusu posiadania określonej liczby postów, ale TYLKO za zgodą administracji.

Pary:
1. Każdy użytkownik forum może łączyć się z innym użytkownikiem w parę.
2. Nie wolno wymyślać sobie partnerki/parnera.
3. Przypieczętowaniem związku jest ślub, wybiera się wtedy jeden temat i rozpoczyna uroczystość. Zaprosić można tyle osób ile się chce, wybiera się z pośród nich Mistrza Ceremonii który pełni rolę księdza na ślubie. Podczas zaślubin przyszli małżonkowie muszą dać sobie prezent zaręczynowy. Nie można przychodzić nieproszonemu na ślub.
4. Można żądać rozwodu.

Młode:
1. Młode może mieć tylko małżeństwo.
2. W ciąże zachodzi się poprzez pokrycie samicy przez samca, ale nie trzeba. Jeśli wybiera się tą pierwszą opcję pierwszy post należy zacząć ostrzeżeniem "+18" a ostatni post "koniec +18".
3. Ciąża trwa zależnie od tego jakim się jest zwierzęciem. Liczba miesięcy u prawdziwego zwierza równa się liczbie dni ciąży swojej postaci. Np.: ciąża rysia=niecałe 3 miesiące=3 dni na forum.
4. Ciąże można skrócić/wydłużyć za zgodą admina.

Magia:
1. Magii mogą uczyć się tylko osoby w których zamknięta jest Iskra.
2. Magii można nauczyć się WYŁĄCZNIE od mistrza.
4. Osoba ucząca się magii od Mistrza zostaje czeladnikiem, jest zobowiązana do wypełniania poleceń mistrza, w zamian otrzymuje wiedzę.
3. Magia stosowana jest głównie do wpływu na duchy i upiory, leczenia, słabych ataków, oraz do wpływania na żywioły i czas.
4. Podczas walki magii można użyć tylko 2 razy, chyba że jest się mistrzem.

Alchemia:
1. Alchemii można nauczyć się od Wielkiego Alchemika.
2. Wielki Alchemik sam wybiera czy chce uczyć czeladnika czy też nie. Czeladnik musi wypełniać polecenia Alchemika nawet kiedy skończy on naukę.
3. Alchemię można opanować w praktyce dopiero po nauczeniu się teorii, zasad alchemii.
4. Alchemia jest stosowana zarówno do walki jak i do innych rzeczy.
5. Po ukończeniu nauki Alchemik otrzymuje przydomek i wybiera specjalizację, np.: alchemia lecznicza, alchemia bojowa, tworzenie.
6. Do stosowania Alchemii wymagane jest narysowanie kręgu transmutacyjnego na ziemi. Chyba że złamało się Tabu. Wtedy wymaga się tylko złączenia przednich łap i dotknięciu przedmiotu/osoby poddawanej transmutacji.
7. Tabu jest to pierwsza zasada alchemii której nie wolno łamać. Jest to transmutacja martwej osoby żeby ją wskrzesić. Nikomu jeszcze się to nie udało i do przeprowadzenia jej wymagany jest Kamień Filozoficzny. Złamanie Tabu kończy się przeniesieniem do innego wymiaru gdzie w zamian za oddanie części siebie, np.: łapy, części wnętrzności, możliwe jest poznanie części Prawdy. Po zakończeniu tego osoba która złamała Tabu wraca do swojego wymiaru i może transmutować bez kręgu. Jest to jednak bardzo niebezpieczne, może zakończyć się śmiercią.
8. Alchemia nie ma wpływu na naturę, czas, i duchy/upiory.
9. Zasad alchemii, oprócz Tabu, nie da się złamać ponieważ jest to jednoznaczne z błędem przy transmutacji przez co nie udaje się ona.






Regulamin zaczerpnięty z forów Lwia Przygoda i Fani TLK, z pewnymi modyfikacjami.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.logistic.pun.pl www.logistyk00.pun.pl www.grabakugan.pun.pl www.nspjmyslowice.pun.pl www.branchclosed.pun.pl